Όροι & Προϋποθέσεις

Η Travel Company είναι ένα εγγεγραμμένο ταξιδιωτικό γραφείο που εδρεύει στην Κέρκυρα, Ελλάδα και λειτουργεί επίσης με την εμπορική επωνυμία Travelco.gr. Η εταιρεία εδρεύει σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην οδό Σπύρου Περουλάκη, 49100, Κέρκυρα, Ελλάδα. Η εταιρεία μας λειτουργεί μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης του Travelco.gr και μπορείτε να επικοινωνήσετε στο (+30) 26610 21887 και μέσω email στο info@travelco.gr.
Αυτοί οι όροι και οι προϋποθέσεις κράτησης πρέπει να διαβαστούν πριν από οποιαδήποτε κράτηση από οποιοδήποτε άτομο επιθυμεί να κάνει κράτηση με την εταιρεία μας. Εάν υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνετε ή χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας.

Κράτηση

  • Όταν κάνετε κράτηση μέσω του ιστότοπού μας, συμφωνείτε αυτόματα με τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις βάσει των οποίων δεσμεύεστε.
  • Κατά την κράτηση της μεταφοράς αεροδρομίου σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τις σωστές λεπτομέρειες. Για να κλείσετε μια μεταφορά, πρέπει να δώσετε τον αριθμό της πτήσης σας, το όνομα του επιβάτη, την ημερομηνία και την ώρα άφιξης καθώς και τα στοιχεία διαμονής. Δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι εάν μας δοθούν λανθασμένες λεπτομέρειες.
  • Οι λεπτομέρειες της μεταφοράς σας παρέχονται στο κουπόνι μεταφοράς αεροδρομίου που θα σας αποσταλεί μέσω email κατά την παραλαβή της κράτησης. Βεβαιωθείτε ότι εκτυπώνετε ένα αντίγραφο αυτού του κουπονιού, καθώς ενδέχεται να σας ζητηθεί να το παρουσιάσετε στον οδηγό / αντιπρόσωπο που θα σας καλωσορίσει και θα σας παραλάβει από το αεροδρόμιο κατά την άφιξη.

Μεταφορές άφιξης

  • Κατά την άφιξη θα συναντηθείτε από τον οδηγό ή τον εκπρόσωπό σας στην περιοχή αφίξεων του αεροδρομίου της Κέρκυρας, με την προϋπόθεση ότι έχετε δώσει τα σωστά στοιχεία της πτήσης και το όνομα του επιβάτη. Σε κάθε άλλη περίπτωση, επισκεφθείτε το γραφείο βοήθειας της Travelco που βρίσκεται στο διάδρομο International Arrivals, όπου ένα από τα μέλη της ομάδας μας θα παραλάβει το κουπόνι σας και θα σας οδηγήσει στο όχημά σας.
  • Αφού προσγειωθείτε, μπορεί να χρειαστεί λίγη ώρα πριν παραλάβετε τις αποσκευές σας και να φτάσετε στις αφίξεις. Σε περίπτωση που έχετε χάσει αποσκευές ή εάν χρειάζεστε ένα ασυνήθιστο χρονικό διάστημα (60 λεπτά) από την προσγείωση, στείλτε ένα μέλος του πάρτι σας για να ενημερώσετε το άτομο που σας περιμένει στην περιοχή αφίξεων.
  • Εάν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα οδήγησης / αντιπρόσωπό σας, χρησιμοποιήστε τους αριθμούς επικοινωνίας που παρέχονται. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να περιμένουμε περισσότερο από 60 λεπτά από την προσγείωση, εκτός εάν ειδοποιηθεί διαφορετικά.

Μεταφορές αναχώρησης

  • Κατά την αναχώρηση σας συνιστούμε να είστε στην ώρα σας στο σημείο παραλαβής και να φροντίσετε να κανονίσετε την παραλαβή σας αρκετό χρόνο πριν από την αναχώρηση της πτήσης, καθώς σας προτείνουμε να φτάσετε στο αεροδρόμιο δυόμισι ώρες (150 λεπτά) πριν από την απογείωση. Σας συμβουλεύουμε να αφήσετε χρόνο για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις σε περίπτωση καθυστέρησης, όπως βαριά κυκλοφορία ή άλλες απρόβλεπτες περιστάσεις (ανωτέρα βία) πέρα ​​από τον έλεγχό μας.
  • Οι ώρες μεταφοράς στο αεροδρόμιο ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας και την κίνηση, οπότε αφήστε αρκετό χρόνο για τη μεταφορά αναχώρησης. Εάν δεν είστε βέβαιοι για τον απαιτούμενο χρόνο μεταφοράς, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα απαντήσουμε ευχαρίστως σε ό, τι γνωρίζουμε.
  • Εάν για κάποιο λόγο το όχημα μεταφοράς σας δεν βρίσκεται στο σημείο παραλαβής κατά τη συμφωνημένη ώρα, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας αμέσως, ώστε να είναι δυνατή η λήψη των απαραίτητων μέτρων το συντομότερο δυνατόν χωρίς καμία καθυστέρηση. Μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τους αριθμούς τηλεφώνου που παρέχονται στο κουπόνι σας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Επιβεβαίωση μεταφοράς

  • Εάν δεν επιβεβαιώσετε τις σωστές λεπτομέρειες και ακολουθήστε τις οδηγίες, η μεταφορά θα είναι άκυρη και δεν επιστρέφεται.
  • Είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι τα σωστά στοιχεία μεταφοράς κοινοποιούνται σε εμάς και επιβεβαιώνονται. Σε αντίθετη περίπτωση, η πτήση σας λείπει για την οποία δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι.
  • Ορισμένες βίλες, ιδίως στα βόρεια του νησιού, δεν είναι προσβάσιμες με μικρό λεωφορείο ή έχουν επικίνδυνη πρόσβαση. Εάν μας δοθούν οι σωστές λεπτομέρειες, θα αξιολογήσουμε εάν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στο κατάλυμα ή όχι. Σε περίπτωση που το όχημά μας δεν μπορεί να φτάσει καθόλου στο κατάλυμα σας, θα ειδοποιηθείτε και οποιαδήποτε πληρωμή θα επιστραφεί. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα κάνουμε ό, τι καλύτερο μπορούμε, διασφαλίζοντας παράλληλα την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού.

Αποσκευές

  • Έχετε το δικαίωμα να μεταφέρετε ένα μεγάλο κομμάτι αποσκευών και μία χειραποσκευή ανά άτομο. Εάν για κάποιο λόγο μεταφέρετε επιπλέον αποσκευές, θα πρέπει να γνωρίζουμε για να κανονίσουμε το σωστό μέγεθος οχήματος. Εάν μεταφέρετε αναπηρικό καροτσάκι, καροτσάκι, ιστιοσανίδα, ποδήλατο ή οποιοδήποτε άλλο μεγάλο αντικείμενο, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email και να μας ενημερώσετε σχετικά. Σε αντίθετη περίπτωση, ενδέχεται να προκύψουν επιπλέον χρεώσεις εάν απαιτείται μεγαλύτερο όχημα για να χωρέσει τις αποσκευές σας.
  • Βασική υγεία και ασφάλεια: Είναι κατά τη διακριτική ευχέρεια του οδηγού να αρνηθεί την επιβίβαση σε οποιονδήποτε επιβάτη έχει καταναλώσει αλκοόλ ή ναρκωτικά που μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνη συμπεριφορά έναντι άλλων επιβατών ή του ίδιου του οδηγού.
  • Δεν επιτρέπεται η μεταφορά αλκοόλ επί του σκάφους με πρόθεση κατανάλωσης κατά τη μεταφορά.
  • Δεν επιτρέπεται το φαγητό, το ποτό ή το κάπνισμα στα οχήματά μας
  • Κατά τη διάρκεια όλων των μεταφορών, συνιστάται σε όλους τους επιβάτες να στερεώνουν τις ζώνες ασφαλείας τους σύμφωνα με το νόμο και προς το συμφέρον της δικής τους ασφάλειας.

Ακύρωση και τροποποιήσεις

  • Η ακύρωση των κρατήσεων μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας μας έως και 12 ώρες πριν από την ζητούμενη υπηρεσία. Για ακυρώσεις που έγιναν την τελευταία στιγμή, σας παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε ότι η ακύρωση έχει ληφθεί από εμάς.
  • Οι ακυρώσεις ενδέχεται να πραγματοποιηθούν έως και 48 ώρες πριν από το ταξίδι χωρίς χρέωση.
  • Οι ακυρώσεις που γίνονται 48-12 ώρες πριν από την υπηρεσία θα χρεωθούν με το 50% του κόστους της υπηρεσίας. Το υπόλοιπο θα επιστραφεί στην πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση.
  • Τα αιτήματα για ακυρώσεις λιγότερο από 12 ώρες πριν από την υπηρεσία δεν θα επιστραφούν.
  • Οι τροποποιήσεις της κράτησής σας μπορούν να γίνουν online δωρεάν χρησιμοποιώντας τον αριθμό αναφοράς που σας δόθηκε μέσω email τη στιγμή της αρχικής κράτησης.